در چه ساعت از شبانه روز میتوانم سفارش خودم را ثبت و تکمیل کنم ؟

شما در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید، کارکنان ما در ارع وقت نبت به بررسی و ارسال محصول اقدام خواهند کرد.

چگونه از مرغوبیت برنج مطمئن شوم ؟

کافیست یکبار از محصولات ما استفاده فرمائید تا کیفیت و مرغوبیت برنج  را ملاحظه فرمائید.

رضایت 100درصدی مشتریان باعث شده است تا 80درصد مشتریان ما خرید های خود را تکرار کنند.

اگر برنجی که خرید کردم با آن چیزی که در سایت دیدم و سفارش دادم فرق داشته باشد باید چکار کنم ؟

احیانا برنجی اشتباه به دست شما رسید و مشکلی در آن بود فروشگاه این وظیفه را دارد در 24 ساعت از شبانه روز مشکل شما را رفع کند.

آیا میتوان مقداری از برنج را جهت تست امتحان کرد اگر راضی نبودیم برگشت بزنیم ؟

شما می توانید پک تست برنج که یک کیلویی می باشد را دریافت کرده و در صورتی که باب میل شما بود سفارش های بعدی را ثبت فرمائید.

آیا برنج به تمامی استان و شهرستان ها ارسال می شود؟

تمامی برنج ها به صورت کلی و جزیی به سراسر کشور ارسال می شود.

نحوه ارسال برنج چگونه است ؟

ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی حیات از طریق باربری و اداره پست و اتوبوسرانی انجام میشود لازم به ذکر است تمامی محصولات برای ارسال بیمه می شوند.

برخی فروشگاه های مشابه ضمانت بازگشت برای محصولات دارند چرا شما ندارید؟

بازگشت محصول در کالاهای یکپارچه مثل لباس، کالاهای الکترونیکی و … امکان پذیر هست ولی در کالاهایی مانند برنج و محصولات خوراکی بازگشت آن به دلیل احتمال جابه جایی محصول ، مخلوط شدن با هرگونه مواد دیگر که برای سلامتی ممکن هست مضر باشد امکان پذیرنیست.
رسالت ما این است که محصولاتی را که از مرغوبیت آن مطمئن هستیم را به مشتریان گرامی ارسال کنیم.

به عنوان مثال داروخانه ها با اینکه قرص ها و داروها بسته بندی و پلمپ شده اند از بازپس گیری داروها خودداری می کنند زیرا ممکن هست فردی محصول را جابه جا و مجدد بسته بندی کرده باشد.

هدف ما حفظ سلامتی و ارائه محصول سالم و مطمئن به شماست.

جهت اطمینان ا مرغوبیت کالا می توانید از پک های تست برنج استفاده فرمائید.

بازگشت به بالا